I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.12

چند عکس از یونگ ها هنگام ضبط برنامه "Qu Zao" به مناسبت 5اُمین سالگرد کمپانیه سرگرمیه iQIYI 

حتما این برنامه رو ببینید با اینکه خیلی کوتاهه ولی خنده داره! مخصوصا پشت صحنه اش!!!!! 


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت18:42---23 خرداد 1394
میشه یه سایتی به من معرفی کنی که من ازاونجا وی گات مریدودانلودکنم؟؟مرسی
پاسخ: عزیزم احتیاج به سایت نیس! از این به بعد هادی تمام ویدئو ها رو میذاره براتون


رز
ساعت19:51---22 خرداد 1394
سلام پوران جون پخش شدش

وای این امتحانات و پروژه منو از اخبار انداختن

تو دیلی موشن یا یو *یوب می تونم پیدا کنمشون پوران جون
اون آقاهه چینی هست محاله یه جا باشه اونجا خنده نباشه جکی واسه خودش
پاسخ:سلام عزیزمممم اره امروز اومده ولی خیلی خندیدم من خخخخ تا شب هادی میزاره براتون بیا وب دانلود کن


هادی
ساعت19:34---22 خرداد 1394
دستت درد نکنه....
از صبح در تلاشم ویدیوهاش رو ردیف کنم
پاسخ: خواهش میشود! خیلی بامزه بود خخخخخ من عین 2 دقیقه رو خندیدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 22 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com